Uyudu, uyandı ve 17 yılını unuttu!

Yorum Yaz


Allah bu olayi hicbirimizin basina getirmesin  turden dedirten olay..  yatiyorsun ertesi gun yasadiklarini unutuyorsun ustelik kizini bile  boyle bir olayi ilk defa goruyorum ben bu hastalik gercekten kotuymus her hastaligin kendine ozgun kotulugu var ama bu oyle boyle degil.
Uyudu, uyandı ve 17 yılını unuttu!
Uyudu, uyandı ve 17 yılını unuttu!

Uyudu uyandı ve 17 yılını unuttu!

32 yaşındaki kadın kendisini 15 yaşında sanıyor...

Nadir bir amnezi türüne yakalanan kadın uyandıktan sonra hayatının 17 yılını unuttu.

32 yaşındaki kadın 2008 yılında ilerlemiş haldeki hastalığından uyandığında 11 yaşındaki oğlunu hatırlayamadı.

Daha sonra günlüğüne yazdığı notta; " Şu küçük çocuk birden beliriverdi ve bana anne diye seslendi sonrasında çığlığı bastım" diyerek durumu anlattı. Kendisini 15 yaşında sanan genç kadın hala 1992 yazındaki gireceği sınavlara hazırlandığını düşünüyordu. Günlüğüne düştüğü bir diğer notta; "uyandığımda aynaya baktım ve inanılmaz korktumkarşımda bana dik dik bakan kırışıklıkları olan yaşlı bir kadın duruyordu." satırlarıyla yaşadığı durumu anlatıyordu.

Doktorlar genç kadının beynin bir kısmının aşırı strese bağlı olarak kendini kapattığını ve hayatının büyük bir kısmına ait anıları sildiğini belirtti.

Naomi Jacobs 2008 yılında kendine geldikten sonra hatırlayamadığı zamanda yaşanan dünyadaki gelişmeleri arkadaşlarından dinlediğini teknolojinin nimetlerinden olan interneti anlamakta güçlük çektiğini belirtti. Google Facebook ve Youtube 'un tamamen uydurma kelimelerden ibaret olduğunu düşünen genç anne çocuğunu televizyona bağladığı X-box ile oynarken gördüğünde şok geçirdiğini söyledi.

Filmlere konu olacak bu benzersiz deneyimin ardından genç kadın uyandıktan sonraki 3 yılda yaşadığı tüm tecrübe ve zorlukları yazdığı bir kitapta topladı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum