Ruhum titriyor sessizliğme Zaman titriyor sensizliğime

Yorum Yaz
Ruhum titriyor sessizliğme Zaman titriyor sensizliğime

Senle arama sessiz harfler sıraladım arayı açmaya çalıştıkça istemeden yaklaştımÇıkmayan seslerin sağnağında bozdum ruhumun bekaretiniBir bardak su doldurup avuçladığım tüm harfleri tek tek yutmaya çalıştım beynimin uğultusu sussun diyeOlmadıYuttuklarımla berber yutamadıklarımıda kustum içimin sessizliğineİki dudağımın arasından akıttığımın pörsümekte olan hayatım olduğunu görünce tepkisiz bakakaldım sadece...Dönüp bana sessizliğe kusulurmu diye sormaİnsan yorulunca kusuyor işte

Yoruyor beni giden olmakBavuluma yerleştirdim ondan kalan hayatlarıHatırlamak istemediklerimi mi alsam yanıma sana dönmeme engel olsun diyeYoksa unutamadıklarımı mı alsam '' herşeye rağmen güzeldi '' nidasıyla avunmak için bilmiyorumHer şeyi unutmak için ama hiç bir anının unutmayacağımı bilerek çıkıyorum yola ama korkuyorum geriye dönüp bakmayaOrada bıraktığım kendimi gördüğümde yine kendime yenildiğimi görmek ağır geliyor ruhumaKorkularımdan korkuyorum hiç olmadığı kadarUfukta bir ışık arıyorum sığınmak için ama karanlığa esir oluyorum her adımımda...Dönüp bana korkulardan korkulur mu diye sormaİnsan yorulunca korkuyor işte...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum