Ben Sensizlikten..

Yorum Yaz

Kalbimin derinliklerinde seni gördüm. Bende bıraktıklarını Sana öyle saf hislerimi salıyordum ki kendimi bir düzenbaz gibi değil de sanki anadan daha yeni doğmuş gibi habersiz kötülüklerden ve anne vebabalarının taklidini yapan bir çocukmuşçasına hislere kapılıyordum.

Sana geride bıraktıklarından bahsetmek boş ve lezzetsiz. Sanki benim hislerim senin içinde de var. Evet buna inanmak mantıksız ama beni peşinden bataklığa sürüklemeni seyrediyordum. Sana yazıyorum kelimeleri.

Kalbimi ne hızla kapladın öyle? Öyle sakin benliğinin ardında nasıl bir canavar kaplı? Sana neyi nasıl anlatacağımı bilmiyorum kalbim artık dayanamıyor çırpınışlarıma. Farkında olmadan yaklaşıyorum yanına ama hangi cesaretle bilmiyorum. Kalbim, o sana emanet korlarını sal üzerime. Ne olursun dahahızlı ol kimse fark etmesin bizi.

Kim olduğunu bilmiyorum ama bu çok önemli değil. Sana söyleyebildiğim kadar seviyor değilim seni. Yoksa bu çok küçük bir ölümsüzlük olur. Sana kaptırdığım kadar kendimi hiçbir şey uğraştırmamıştı kalbimi kendisiyle. Artık sen evet ruhundaki kıpırdanmaları hissedebiliyorum. Sonsuzluğa ilerliyoruz kalbimde rüyamda saklı.

Aslında sen yoksun. Hangi mantık açıklayabilir ki benim şu halimi? Hangi kalıta şekil alır kalbim? Ya da hangi insan senin için böyle yanar? Kim itiraf eder aşkını benimki gibi dağlara taşlara? Sorularım sana olan kızgınlığımdan değil. İnsan nasıl kızsın benim kadar sevince. Aşk böyle bir şey işte.

Şiirler, onlarda geçerdi ölümsüz aşk ama ben inanmazdım. Masal zannederdim de alay ederdim kendimce şairlerle. Şimdi anladım ne demek istediklerini.

Sana tapmadan önceydi o koca boşluk; sen gittin gideli peşimi bırakmıyor. Zor muydu bu kadar bana aşık olmak diye sormuyorum.

Ben seni sevmekle sadece kendime bir şeyler ispatlıyorum. Aşk böyle bir şeymiş diye sarılıyorum her derde.

Sen farkında değilsin ama yaşama amacım olarak kalacaksın sonsuza dek. Sen olmadan hiç karşılığım tüm lügatlarda. Sensiz ben bir hiçim demek saçma aslında. Ben içimde sensizliğimi büyütüyorum.

Sana ulaşmaktan çok galiba sensiz kalmayı seviyorum. Kendime acı çektirmek için değil. Kalbimin senle dolu olmasını da seviyorum. Seni seviyorum. Sonsuzluklara atıyorum kalbimi. Seni çok sevdiğimden.

Sana aşık olmak bana verilmiş en büyük ödül..


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum