Galatasaray gibi oynayıp o formanın hakkını vermediniz !

Yorum Yaz



Dun aksam sampiyonlar ligi macinda ingiliz takimi chelsea ile karsilastik.. tt arenadaki 1:1 lik skorla umudum vardi cunku galatasarayin oldugu yerde umut vardir benim icin her zaman.. ama dun aksam oyle olmadi cunku galatasarayin sadece ismi vardi.. ve parcalinin altinda ruhsuz oyuncu toplulugu vardi..

hala inanmak istemiyorum hala sinirleniyorum dusundukce chelsea kaybedebilirsin.. bu cok normal ama kaybettigin zaman bile galatasaray gibi oynayacaksin ! ne demek arkadas 0 pozisyon 0 korner 0 kaleye sut ! sen galatasaray formasini tasiyorsan boyle bir oyun sergilemeye hakkin yok !

yeter artik diyorum ! ligde butun deplasmanlarda vasat oyununuzu oynadiginiz yetmiyor gibi bide sampiyonlar liginde ayni oyunu oynadiniz!

sen selcuk kaptan o kaptanligi hakketmiyorsun artik.. galatasaraya ilk geldigin gibi degilsin hele ki bu sene hic degilsin, yaziklar olsun ya bilerk mi oynamiyorsun yoksa kafan baska yerde mi? o kaptanligi brakip kulubeye gidiceksin seni artik kadronun ilk 11 inde gormek istemiyorum!

sen drogba ! burasi egolarini tatmin edecegin yer degil burasi galatasaray kulubu ismine saygiliyiz ama sende galatasaraya saygili olucaksin dun geceki macta ne oynadin ? chelsea nin eski futbolcususun anliyorum ama oraya cikip aslan gibi oynamalisin cunku sen profesiyonelsin cunku sen bu takimdan parani aliyorsun ! artik senlede bu sene yollar ayrilmali...

sen burak dun gece sahada varmiydin yokmuydun belli degil ? keske laziyo teklif ettiginde seni italyan takimina verseydik cunku kafan orada kalmis !

sen eboue ? nasil bir oyuncusun sen abi para para demeyi biliyosun turkce olarak ama cikip sahada o paranin hakkini vermiyorsun !

kisacasi dun gece muslera ve melo disinda herkese yaziklar olsun haddinizi bilin !

yenildiginde metin gibi yenilen oyuncu toplulugu gormek istiyoruz !
Devamını Oku

Onlar Dönmeyi Düsünmediler..!

Yorum Yaz


Bir milletin, tarihin akışını değiştirdiği bir zafer olarak gururla andığımız Çanakkale Zaferi'nin 99. yıldönümünü kutluyorum
 Tarihe altın harflerle kazınan, “ÇANAKKALE GEÇİLMEZ!” destanını yazan tüm şehitlerimizi saygı ve minnetle anıyorum
Devamını Oku

Türk Sosyal Ağ Sitesi Mergeen‏

Yorum Yaz


Merhaba arkadaşlar yeni yeni keşfedilmeye başlıyan  tamamen türk yapımı yerli sosyal ağ sitesi mergeeni sizlere tanıtıcam aşağıdaki yazıda.
Blog yazanların mergeeni kullanması  faydalı olabilir  çünkü mergeende blog oluştur bölümü var diyelim ki blogcu kişisel blogunda  bi yazı yayınladı bunu mergeen blogunda da yayınlar ve yazının altında blog linkini yazar böylece  her türlü yazıyı okunması için fazla kitleye ulaşır.

mergeen linki
www.mergeen.com

benim mergeen profilim
www.mergeen.com/ferhatbayram

benim mergeendeki blog bolumum
http://mergeen.com/ferhatbayram/blog


 Aşağıdaki Mergeen tanıtım yazısı sitenizde blogunuzda paylaşabilirsiniz. Ayrıca sizde Mergeen'e üye olup sitenizin veya kişisel profilinizi oluşturup, yazılarınız paylaşımlarınız daha fazla kitleye ulaşmasını sağlayabilirsiniz...

Mergeen - Fikirleriniz özgür bırak ! - http://mergeen.com Geçtiğimiz yıl yazılım mühendisi Volkan Şengül tarafından hayata geçirilen Mergeen, fikir özgürlüğüne dayalı bir sosyal ağ sitesi. Mergeen ismi ise Türk mitolojisindeki bilgi tanrısı "Mergen" ve ingilizcede kaynaştırma, bir araya getirme anlamlarına gelen "merge" kelimelerinden geliyor. Her dilde telafuzu kolay olan bu orjinal seçimin altında yatan bir diğer sebep ise projenin küresel vizyonu. Mergeen Türkiye merkezli olmasına rağmen tüm dünyayı hedefliyor. Son derece kolay kullanıma sahip olan site alıştığımız sosyal ağlar ile çok fazla ortak özellik barındırdığı için alışmak sadece birkaç dakika sürüyor. Paylaşımlara twitterda tweet denmesi gibi Mergeen'de de merge deniliyor. Merge'ler resim, video, link içerebiliyor ve 280 karakter limiti mevcut. Yüklenen resimlere efekt verilebiliyor olması da ayrı bir güzel özellik. Karakter limitine takılmak istemeyenler de düşünülmüş ve blog yazısı yayınlayabilmeleri sağlanmış.

 Oldukça sıcak kanlı bir kitleye sahip ve bir merhaba bu kitleye dahil olmanıza yetiyor. Başlangıçta kimi takip edeceğiniz konusunda kararsız kalabilirsiniz, bunun için de doğru adres kulüpler oluyor. Mergeen içinde birçok farklı kulüp bulunuyor, bunlara katılarak sizinle ortak ilgi alanlarına sahip insanları bulabilir ve onları da takip etmeye başlayabilirsiniz. Sosyal kelimesi lafta kalmasın diyorsanız diğer üyeler tarafından oluşturulmuş ilginizi çeken etkinlikere katılabilirsiniz veya bir tane kendiniz oluşturabilirsiniz. Yeni eklenen özelliklerden biri olmasına rağmen yakın zamanda çok aktif olarak kullanılacak gibi duruyor etkinlikler.

 Profil özellikleri bakımından, diğer sosyal ağlardan farklı olarak ele alabileceğimiz bir özellik de "itibar puanı". Kullanıcıların paylaşım ve yorumlarında aldıkları beğeni sayısı, takipçi sayısı, engelleme sayısı gibi kriterden gelen olumlu / olumsuz notların bir bileşeni olan itibar puanı, bir nevi Mergeen.com kullanıcısının etkileşim geribildirim notu da diyebiliriz. Bir başka güzel özellik ise facebook, twitter hesaplarınızı bağlayarak tek noktadan seçime bağlı olarak hepsinde güncelleme yapabilmeniz. Biraz da rakamlardan bahsetmek gerekirse, 500.000'in üzerinde paylaşıma sahip Mergeen'in 60.000'in üzerinde de üyesi bulunuyor.

 http://mergeen.com

Blogunuzda mergeen profilinizi yerleştirmek için aşağıdaki mergeen logolarını kullanabilirsiniz
 Logo 1

Logo 2

Logo 3

Logo 4






Devamını Oku

Uzun bir aradan sonra merhaba

10 Yorum Yazılmış


evet uzun bir aradan sonra yine blog dünyasındayım :) özleyeniniz yada beni hatırlayanınız varmı bilmiyorum ama umarım hatırlayan çıkar yaa unutulmak kötü çünkü :)

blog dünyasına kim kaldı kim gitti bilmiyorum yeni gelenleride bilmiyorum artık zamanla öğreniceğim
aylar önce eski tasarımım bozulmuştu ve blogu  ziyaretçşlere kapatıp ara vermek istedim çünkü tasarım moralimi bozdu:) eski paylaştığım konuların %80 inde resimler görülmüyor çünkü telefonumdan yanlışlıkla silmiştim toptan bi şekilde sağlık olsun artık yeni paylaşıcağım konuların resimleri görünecek :)
Şimdi tekrar aranızdayım herkese iyi  paylaşımlar dilerim
Devamını Oku