Merhaba! Bloguma Hoş Geldin

Ben Ferhat Bayram, blogumda bazen kişisel bazen işinize yarayan bilgiler bazen'de belkide gereksiz birşeyler yazıyorum :) Blogum 2009 dan beri yayında...+Devamını oku...



Bugün benim doğum günüm

12 Yorum Yazılmış

Günler  aylar yıllar su  gibi akıp gidiyo yine bi doğum günüm daha  ☺

Devamını Oku

İyi Bayramlar

4 Yorum Yazılmış

Merhaba sevgili blog arkadaşlarım  öncelikle ramazan boyunca ettiğiniz duaları tuttuğunuz orucları Allah katında kabul olmasını dilerim.

Bu mutlu Bayram günümüzde sevdiklerinizle birlikte beraberce daha nice Bayramlar yaşamanızi temenni ederim herkese hayırlı Bayramlar dilerim

Devamını Oku

uzun bir aradan sonra merhaba (:

9 Yorum Yazılmış



merhaba arkadaslar nasilsiniz :) bayadir bloga yazi yazmiyorum ama arada yazdiklarinizi okuyorum vakit kalmiyor diyemiycem ama ne bileyim biseyler yazasim yoktu belki bundan sonra olur a nedersiniz ? :) bu arada ramazan ayinizi kutlarim gecikmis sayilmam :p

arkadaslar 2 gundur   kendime blogger den kisisel site ayarlamaya calsiyiorum  ve biseyler yaptim

site linki bu www.ferhatbayramm.blogspot.com     hem bilgisayardan hem  telefondan  giriliyo siteye tasarim ikisine de uygun sizce nasil olmus ?

aslinda kisisel sitemdeki tasarim blogger altyapisina uygun blog bolumude acabilirdim ayni url ile fakat suanki blogumun tasarimina o kadar cok emek vermistim ki zamaninda kiyamiyorum degistirmeye onun icin iki ayri site ortaya cikti

herkese iyi bloglamalar dilerim :)

Devamını Oku

Blogger mobil uygulamasi

2 Yorum Yazılmış

Eskisi gibi bloguma yeni biseyler yazamiyorum calistigim iste cok yogun oldugum icin eve gelince acikcasi pc basina oturma istegim kalmiyor☺ bundan dolayi telefona bloggerin uygulamasini yukledim biraz kurcaladim pek gelismis gorunmuyo googleden daha iyi bir uygulama beklerdim.
Neyse ki artik bu uygulama sayesinde telefondan da paylasim yapabilicem

Devamını Oku

Çocukluğumda kış mevsimi

9 Yorum Yazılmış


Hani dusunuyorum da cocuklugumda kis mevsimi daha bi guzeldi daha cok istiyordum kis mevsiminin gelmesini cunku evin bahcesinde kardan adam yapardim disarda mahallemin yokusunda kizakla kayardim o zamanlar da soguktu haliyle ama sanki hic donmuyordum  cunku icimde kis mevsimin sevgisi vardi daha cok seviyordum kis mevsimini..

Simdi ise pek sevmiyorum cunku cocuklugumda ki yaptigim seyleri artik yapamiyorum   simdi ne mi yapiyorum sabah kalkip sogukta karda ise gidiyorum anca isteki pencereden karin yagisini izliyorum  bu da bana cocuklugumu hatirlatiyor ve burukluk hissediyorum
Bu yilin ilk kari daha yagmadi ama yakinda yagar keske yagmasa...
Devamını Oku

Yeni sosyal ağ sitesi Ello keşfedin

12 Yorum Yazılmış



uzun bi aradan sonra tekrar merhaba blogger alemi :) nasilsiniz umarim hepiniz iyisiniz biraz ara verdim cunku ne yazacagimi bulamiyorum bazen..
bundan 1 ay once falan ello sitesini kesfetim davetiye  istedim gecenlerde gondermisler ve siteye uye oldum ello sosyal ag sitesi suan beta asamasindadir ve davetiye ile uye olunabiliyor sadece..

bende 10 davetiye  var  uye olmak isteyen mailini yazsin davetiye gonderirim

ello beta asamasinda  olmasina rahmen hizla buyuyor suan 2 milyon kisi davetiye bekliyormus ve 5 milyon dolar yatirim almis  sitede sifir reklam var ve hicbir zaman reklam almayacaklarmis :d

bu da benim ello hesabim --->  www.ello.co/ferhatbayram

ello ana sayfa www.ello.co
Devamını Oku

01:40 yine bana haramm geceler....

2 Yorum Yazılmış
Hatıralar gözlerimde Dalıp dalıp gidiyorum Acımasız dertlerimle Yapayalnız yaşıyorum
Devamını Oku