Sabiha Zuber

Yorum Yaz





S ustuklarim buyuyor icimde kalbimin en derinliginde 
A ykirsam duyarmi sevdiklerim dostlarim 
B u yanlizligimi bu yanginimi farkedermi sevdiklerim 
I cimde parcalanmis hayallerim yorgun bedenim 
H ıçkıra hıçkıra ağladım gecelerde silermi kimse goz yasimi 
A ydinliga cikartirlar mi elimden tutarak...

Z aman bitiyor gunler geciyor hayat'da bitiyor 
U zuntulerle dertlerle adim adim hayatin sonuna yaklasirken 
B unalmis bir ihtiyar gibi bir koseden bakiyorum hayata 
E limde cocuklugumun oyncagi 
R uzgardan savrulan bir tek ucurtmam...


22- Temmuz- 2011
Yazan : Ferhat Bayram

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum