Şiirlerim

Yorum Yaz


ASLI INCEKARA

Arkana bakmadan gittmek cekip gitmek onca yasananlari bir kalemde silmek kolaymiydi 
Senin arkandan aglayanlari hicmi dusunmedin... ya gozlerinden dokulen kanli goz yaslari..
Lekelenen elbiselerim doldu artik sandiklarim... gozlerimden akan kanli goz yaslarin lekeleri bunlar 
İnan cok ugrastim sen gidince seni kalbimden sökup atmayi cok istedim..

İcimin oyle derinliklereinze zaplamisim ki seni sana olan askimi sökup atamiyorum
Ne yapsam ordan seni cikartamiyorum
Cigliklar atiyorum bazen sensizlige yanlizliga yanlizliga
Ellerime bakip öfkem birikiyor ellerimle kalbimi oyle sökesim geliyor ki cunku sen varsin o kalpte..
Korkuyorum seni kalbimden cikarirsam kendim'de yasayamaycagimi biliyorum sensiz nasil yasayabilirim ki
Aciyor icim kalbimin derinliklerinden cigliklar geliyor gell gel artikk diye duyuyormusun
Ruyalarimi kabusa cevirdigini biliyormusun... ya duslerimin tamami senli oldugunu
Aglamak sadece gozlerden goz yasi akmasiyla olmuyor benim icin aglamak artik seni dusunmektir seni dusunmek...


Ferhat Bayram

04.12.2009
-----------------------------------------------------

sesizce yuruyorum kis gunu dar sokakta
ellerini hatırlıyorum buz tutmus ellerimde
bedenim titriyor titredigi zaman ise
yaninda titreyen kalbimi hatirlyiorum
iste o zaman sensizlikle usuyorum...

Dusunuyorum dusunerekte gozlerini hayal ediyorum
gulusunu hatirliyorum hatirladikca bi tebesum gelyior
sanki yanindayim gibi hissediyorum kendimi
sonra,sorna ise sadece bi hayale daldigimi anliyorum
ve o zaman bi baska usuyorum
dondugumdan degil sensizlikten usuyorum iste...

uzaniyor hayallerim sana dogru
uzandikca ise ben sanki sana bi adim yaklastigimi saniyorum
kim bilir belkide hayallerimde sen oldugun icin
bazen ise kiziyorum kendime uzandikca sana varamadim diye
belkide bu yuzden usuyorum..

artik sadece kis mevsimi degil bu bendeki titreisler
sensiz olamadigim zamanlar sanki 4 mevsim kis oldu bana
hep usuyorum ellerim usuyor sana dokunamadiklari icin
en onemlisi kalbim usuyor.
senin olamadigi icin

24.08.2009

Ferhat Bayram..


--------------------------------------------------------


öyle aşklar

Hani oyle aşklar olur ya karşiliksiz seversin
Öyle akşlar olur samiyende coşarsin
Hani oyle aşklar olur ugruna ölur,yaşarsin
Öyle aşklar olur gol sonrasi sevincten aglarsin


Öyle aşklar olur ki kapalida inletirsin nagmeleri
hani oyle aşklar olur ki 90 daka ayakta
tanidigin tanimadigin insanlarla omuz omuza
hep birlikte cosarsin cilginca..

Öyle aşigiz ki sana cimbom
yaz kış samiyen deplasman demeden
mor,beyaz,parcali ayrimi yapmadan
arman sevgisiyle koşuyoruz PEŞİNDEN !


Ferhat Bayram

03.08..2009 Pazartesi
-------------------------------------------------------

G eceleri sessizce cigliklari atiyorum icime
A gliyorum karhanlik odalarda
L ekeleniyor elbisem damla damla dokulen gozyaslarindan
A agir geliyor bana bu yanlizlik
T ukeniyorum artik yavas yavas...
A ciyor kalbim hissediyorum

S en yoksun iste bu yuzden dayanamiyorum
A glamaktan gozlerim yitirdi parlakligini
R uzgarlar ciksada goturse bu senli acilari
A gir geliyor yoklugun tasiyamiyor kalbim
Y oklugun bedenimi olduruyor bitmiyor acin


Ferhat Bayram

02.08.2009 / Pazar

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum