Bu gece yine uyku tutmadı.

Yorum Yaz

Herkesin uyuduğu saatte uyuyamadım bile
Uyku tutmadı.
Yüzüme sürdüğün elin...sıcaklığı hala duruyor yanağımda desem
Durmaz!
Çok gözyaşı aktı üstüne
O ellerin üşüdü mü bensiz desem Üşümez!
Kim bilir kimi ısıtır yine?
Ne acı bu hayat
Bana kalsaydı sıcaklığın...?
Başka biri ısıtsa desem
Belki! ! ! ! unuturum seni.
Herhangi biri herhangi bir yer olsa
Belki! ! ! uyuturum beni OLMUYOR OLMADI! !
Kaçtığım kadar yakalandım
BU GECE YİNE UYKU TUTMADI...



yazan : ceyhun yilmaz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum