Ne tür blog okumayı seviyorsunuz.. (Anket)

20 Yorum
merhaba arkadaslar bloglarimizda hepimiz birseyler yaziyor ciziyor paylasiyoruz :)

 bazen gunde bikac yeni konu bazen bi konu bazen haftada bir ne bileyim iste amaan zaman buldukca artik yaziyoruz iste birseyler..
 birilerimiz guzel arkadasliklar kuruyor bu bloglar sayesinde goruyorum bulusmalar duzenliyorlar ohh ohh miss kiskaniyorum ya la :D

 kimimiz yemek yapip yaptigimiz yemegin tarifini paylasiyor kimimiz biseyler giyip giydiklerimizi paylasiyoruz kimilerimiz sacmaliyoruz heheh :) siz bunlardan hangisini yapiyorsunuz peki mesela ben sacmaliyorumdur kesin :p ne tur blog okumayi seviyorsunuz arkadaslar bak altaki anketime oy kullanabilirsiniz sadece oy kullanip gecersen uzulurum he bide yorum yaparsin dimi bak yorum yaparsan sevindirik olurum :D

 kucuk bi not : ayrica sag ust kosede bir diger anketim var blogumla ilgili orayada oy kullanabilirsiniz :p



herkese iyi bloglamalar..

20 yorum:

  1. ben blogunda özellikle kendini yansıtan insanların blogunu okumak istiyorum bu da kişisel bloglara denk geliyor sanırım. renkli olması yazanı yansıtması benim için + özellik. sonuçta biz site değiliz bloguz. :D

    YanıtlaSil
  2. Ferhat, genel blog derken bahsettiğimiz nasıl bloglar oluyor? Ona göre kullanacam oyumu ankette :D

    YanıtlaSil
  3. @Mert Koyutürk

    katiliyorum ama bloglarda cok reklam olmaya basladi cok fazla reklam konusu reklam banerleri koymaya basladi blogclarimiz :)

    @Şenay Benderli

    genel blog yani her konudan bisiyler paylasan blog aman ya analtamadim :S

    YanıtlaSil
  4. reklam olması gözüme gözüme sokmuyorsa benim için problem değil, sonuçta adam yazıyor sende niyetleniyorsun ee para da ödemediğine göre bu adam da burda harcadığı zamanı değerlendirmek hakkı yeterki göz zevkini bozmasın.

    YanıtlaSil
  5. biraz eğlenceli her telden çalanlar daha hoşuma gidiyor

    YanıtlaSil
  6. Ben daha çok kişisel blog okumayı seviyorum. Genel konularda olan bloglar daha eğlenceeli bence.

    YanıtlaSil
  7. Kişisel diyelim o zaman :D
    Napim yemek tariflerine yorumlarımda ay bunu sevmem oluyo :)
    Makyaj blogundaysa çok yapmadığımdan yarısından çoğunu bilmiyorum :)
    Evet evet kişisel blog :D

    YanıtlaSil
  8. Benim ilgimi çeken moda ve kişisel bloglar :)

    YanıtlaSil
  9. Kişisel,kozmetik ve moda bloglarını seviyorum (:

    YanıtlaSil
  10. Ben yazarin okura ictenliğini yansıtmış mı ona bakıyorum..Mesela bir yemek tarifine bütün içtenliğini katan arkadaşlarım var ve o yazıları okurken hiiç sıkılmıyorum..Kısaca yazarın hitabeti önemli bloglarda..Kendi adıma bu şekilde yazılar yazmaya çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısaca yazarın hitabeti önemli bloglarda... Katılıyorum ablacım ;)

      Sil
  11. Anketi nasıl ve ne ile açtınız.. göremiyorum ben. yan eklenti gerekiyor, diyor.

    YanıtlaSil
  12. İçtenliği ve doğallığı seviyorum kişisel blogdan yana fikrimi belirtebilirim :)

    YanıtlaSil
  13. Ne yazarsa yazsın kesinlikle yazım tarzı önemli. Anlatım dili güzel olan insanın bloğu konu önemli değil her daim okunuyor

    YanıtlaSil
  14. samimi içten yazılmış kişisel bloglar :) çok şey öğrenebiliyor insan :)

    YanıtlaSil
  15. Genel bloglar benim daha çok dikkatimi çekiyor. Herşeyden birşeyler paylaşmak güzel :)

    YanıtlaSil
  16. Beni güldüren ve düşündürenleri en çok seviyorum sanırım:-) ( Ankete giremedim)

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum