ölen sevgili

Yorum Yaz
*+*+Bugün Benim ÖLÜM Günüm*+*+*

sabah uyandığında midesinde bir yanma hissetti
yanmanın sebebi akşam yedikleri değil uyanır
uyanmaz bugün yapacaklarının alına gelmesiydi
bugün 2 yıldır yürütmeye çalıştığı birlikteliğini bitirecekti aslında bunu yapmak için geç bile kalmıştı
bitmedi dedi içinden hergün bu tatsız uyanışlar bitmedi dedi
süratle giyinerek dışarı çıktı bu güne kadar hiç bekletmemişti onu şimdide bekletmemeliydi
istanbul soğuk ve yağmurlu bir nisan ayı yaşıyordu
genç adam gökyüzüne bakarak iç geçirdi "bulutlar bizim yaşayacaklarımızı
biliyorlar onlar bile halimize ağlıyorlar" dedi
artık kadıköy iskelesine gelmişti.birkaç dakika sonra karşıdan kız
arkadaşının geldiğini gördü şimdi midesinin ağrısı daha artmıştı
beşiktaşa geçtiler yolculuk sırasında hiç konuşmadılar genç kız sevgilisinin bu durumuna anlam verememişti.
nerden bilsin bugün ayrılık çanlarının çalacağını...
beşiktaşa geldiklerinde bir kafeye oturdular genç kız anlamıştı sevgilisinin
kendisine birşey söylemek istediğini " bana bişey mi söylemek istiyosun" diye sordu
genç delikanlı gözlerini kaçırarak "evet" dedi genç kız "söylesene ozaman ne bekliyorsun" dedi
genç adam iç çekerek "birkaç ay önce akşam 23:00 civarında yazdığım şiiri okumak istemiştim"
sende "sırasımı canım şimdi senin işin gücün yokmu "demiştin
biliyormusun o an nakavt olmuş bir boksör gibi hissettim kendimi özür dileyip
kapatmıştım telefonu daha sonra bu şiiri bende hiç istemedim"
geçenlerde hasta olup yataklara üştüğümde arkadaşlarımla birlikte sende gelmiştin
meralın "hadi sen şanslısın sevgilin bakar sana" sözüne " işim yokta onamı bakcam
annesi baksın demiştin hatırladın mı??
genç kız "biliyorsun duygusallığı
sevmem hem hasta bakıcı gibi göründüğümü kimse söyleyemez" diye yanıt verdi
genç adam güldü "evet canım haklısın zaten olmak istesende olamazsın" dedi
genç adam devam etti "bana şimdi ye kadar kaç kere sabahın erken saatlerinde
güzek sözcüklerden oluşan bir mesaj çektin?? duygusallığı sevmeyebilirsin ama
sen seni seven insanları mutlu etmeyide sevmiyorsun"
halbuki ben senin tersine kendimden çok insanları mutlu
etmeyi seviyorum seni tanıdığımdan beri her sabah her akşam her gece yni seni
andığım her saat tatlı bir mesajım vardı senin için biliyor musun??"
seninle ben akla kara gibiyiz genç kız anlamıştı "yani ne istiyorsun benden
şair olmamı mı? genç adam tekrar gülümsedi dün gece verdiği kararın ne kadar doğru olduğunu
düşündü "hayır" dedi "şair olmak istesende olamazsın zaten" dedi
ayrılık ikimiz içinde en hayırlısı olacak genç kız şaşırmıştı "neden ama ben seni seviyorum senin de beni
sevdiğini sanıyordum "dedi
genç adam iç çekerek " hayır güzelim sen beni sevdiğini sanıyorsun eğer
sevseydin bunları konuşmazdık genç kızın gözleri doldu genç adam cebinden
mendil çıkarttı ve sevgilisine uzattı genç kız göz yaşlarını sildi
"sen bilirsin umarım beni bir başkası
için bırakmıyorsundur" dedi genç adam " nasıl böyle
birşey düşünürsün senden başkası olmadı uzun süre olacağını da sanmıyorum" dedi
genç adam ve genç kız iki sevgili olarak oturdukları masada artık iki yabancıydılar
birlaç dakika sessizce oturduktan sonra genç kız" kalkalım istersen dedi genç adam "ben biras daha oturmak
istiyorum istersen sen kalkabilirsin" dedi
gen kız tamam ozaman sana mutluluklar dilerim " diyerek elini
uzattı genç kızın sesi ve ei titriyordu genç adam "istersen arkadaş kalabiliriz "dedi ve birbirlerine
son kez sarıldılar.
genç adam doğru yaptığına inanıyordu eve döndüğünde çok yorgundu
odasına girdi gece bitmek bilmiyordu sabah erken kalkıp işe gidecekti
birkaç saat sonra uyumuştu sabah saatin sesiyle uyandı
evden çıkacağı zaman cep telefonuna baktı mesaj ve 10 cevapsız arama vardı.
mesajlar sevgilisindendi heyacanla mesajı açtı şunlar yazıyodu:
sadece onları sevmeyi sevdim hapsini onlarsız yaşadımda bir sani sensiz yaşayamıyorum
bu aşkı tek kalpte taşıyamıyorum sana yemin olsun güel gözlüm bir tek seni sevdim ve seni severek öleceğim elveda"
adam çok şaşırmıştı onu tanıdığından beri ilk defa şiir alıyordu ve
üstelik sabahın beşinde yazmıştı. heyecanla onu aradı yabancı
bir ses açtı telefonu genç adam "nalanla görüşebilirmiyim??" dedi
ama karşısındaki ses ağlıyordu hemde hıçkıra hıçkıra
"ben onun annesiyim yavrum kızım bu sabah intihar etti gece sabaha kadar birini arayıp durdu sabah
odasının ışığını sönmemiş görünce girdim içeri yavrum kendini asmış!..."
genç adam beyninden vurulmuşa döndü birgün önceki çekmiş olduğu yere yığılıp kaldı!...
birkaç ay sonra iki doktao konuşuyorlardı biri diğerine hastanın
durumunu soruyordu doktor yanıt verdi "haa o mu?? 3 ay önce
getirdiler kendisi yüzünden bir kız intihar etmiş o günden beri cep telefonunu elinden düşürmemiş"
devamlı birşeyler yazıp gönderiyordu geçenlerde merak ettim o uyurken göndediği umarayı aradım
numara 3 ay önce iptal olmuş gelen mesajlarda şiir var bu adam
duygusal mı bilmem ama benim anladığım
kadarıyla bu şiiri yazan çok duygusal biriymiş...
çevrenizdeki insanların ne hissettiğini yada ne düşündüğünden o kadar
emin olmayın bazen bir kalbin içinde neler sakladığını öğrendiğinizde herşey için geç olabilir!.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum