Bir Erkeğin Aşk günlükleri.

Yorum Yaz



Evet okuduğunuz yazı bir erkeğin ask ve ask sandıklarından ibaret.
Bundan 10 sene önce yaklaşık 10 yaşındayken okuduğum ilkokulda bir kızdan çıkma teklifi almiştim o zamanlar daha çocukluk günlerim çıkma teklifinin bile ne anlama geldiğini bilmiyordum.Bilmeden kabul ettim,yeni tanışıyorum böyle birşeyle.Buluştuğumuz gün yakın arkadaşım yanımdaydı,kızda yanında bir kızla gelmişti.Adı Dilek'ti.Ne yapacağımı hiç bilmiyordum sanki,işe yeni başlamış bir eleman gibiydim.Zaten olmadı yürümedi.neden?yanında başka erkek görmüştüm çocuk olmama rağmen bazı şeyler artık anlamaya başlamıştım...

Bu talihsiz olay sonrası üstünden geçen yıllar neticesinde lisede bir kızla tanıştım.o zamanlar gitar çalmam,güldüren espriler yapabilmem onu etkilemiş olsa gerek.En yakın arkadaşından hoşlandığını duydum.Kızlar teklif etmez derler ya işte o bir gerçek.Ancak çok severse teklif eder oda çok zor bir ihtimal.Teklif görevi gene başka bir sevgili için bana düşmüştü.Teklif ettim tabi hemen kabul edilmişti ama kız şeker hastasıydı.Tabi bunun benim için bir önemi yoktu.İnsanları hastalığıyla,görünüşleriyle,içleriyle yargılamak olurmu hiç?Dedesi tam bir vicdansız kıza zorluk çıkarıyor onu aşağılıyordu.Annesi vefat ettiğini daha sonralarda öğrenmiştim.Genellikle moral vermeye çalışıyordum.Doğru kişimiydi acaba bu kız olabilirmi diye aklımda sorular vardı.Cevabı hayir.Çünki Köylerine gidiceklerini söylemişti zaten çok kızmıştım bu duruma.Sözlenelşm kabullenirler diyordum oda kabullenemiyordu.Benim aklıma gelen birşey yok çaresizce bekleyiş...Ablası kızıyordu sürekli öğrenmiş beni.Onun ne suçu ona neden kızıyorsunki teklif eden benim...Olmadı sonuc bir ayrılık daha hayatımda.

2 sene sonunda bir kız daha ama bu farklı Sanal alemden oldu bende anlayamadım aslında herşey çok hızlı gerçekleşti.Bu tanıştırma,diğer adıyla çöpçatan siteleri olurya işte oraya üye olmuştum amacım sadece siteyi merak amaçlı.nerden bilebilirdim ordan bir kızla tanışacağımı..uzak mesafedeydik ama inanmıcaksınız bir erkek görmediği bir kızı çok sevebilir yeterki kızda onu sevsin.İşte bende sevdim.ama onun çok kıskanc olması,sürekli beni yargılaması,telefonu 10 sn geç açsam ne yapıyordun demesi belli bir süreden sonra soğumaya başlamama sebebti.Ama çok seviyordum elimdende birşey gelmiyor.O esnada 3 ay gibi süre geçmişti böyle devam ediyoruz.kavgamız gürültümüz herşey normalinde sanki.Ama nerede böyle ilişki?Pekte doğru gelmiyor açıkçası.Tanıştığım baska bir kız oldu hayatımda diğerinden ayrılmadan onunla tanıştım evet artık 2 sevgilim vardı.Aldığım karar üzücüydü sevgimi o kızda aramaya başladım onda olur sanki dedim.Olmadı...Tanıştığım kız bar sevdalısıydı,eski erkek arkadaşı ya mesaj atıyor yada arıyordu.Hele bir arkadaşı var akıl hocası onun dediklerine uyma dedim uydu.Çok şey yaşamıza rağmen ondanda ayrıldım..

Üstünden 1 seneye yakın geçtikten sonra Gülcan adında bir kızla çıkmaya başladım.onuda çok sevdim.Oda entellektüel yaşamı tarz edinmiş bir kız artık delikanlı olmuşum sevdiği kıza söz geçiremeyen erkek,erkek değildir derdim halada derim.ondanda ayrıldım entellektüellik bana göre değildi.Anlamış hatasını özür dilemişti bende bir daha olmayacaksa kabullenirim dedim ve bir erkeğin bir kıza koyduğu kuralların hepsini sıralamadım.Kabul etti.Ama bazı konularda hala ısrar ediyordu entellektüel açısından.Fazla sürmedi ondanda soğumuştum...

Artık anlıyorumki hayatta herkesin farklı bir yapısı var.Ben özümde hep saklı tuttuğum bir delikanlı için.çıktıgım baska bi kızdan; Biz ne delikanlılar cümleleri çok ağrıma gitmişti.Marifet değil “eli kanlı” olmak, maharet “delikanlı” olmak'tı aslında.21 yaşında olmama rağmen bunu gelde bizim türk kızlarına anlat...

Eeeee şimdi ne oldu diyeceksiniz.Aslında yazmadığım bir çok kızdan ayrılış hikayem var.Bunları asla hava atmak ebabındada değil.Sevginin sadece sevgiyle ibaret olduğu değil saygı,huzur,yeteri kadar kıskanclık olduğunuda söylemek istiyorum..
Gelelim hayatımdaki duruma.Taş olmuş bir kalp.Artık sevilemeyecek bir kız bulunulduğuna inanamamak.Inandıklarıyla yaşamaya çalışmak.Siz siz olun mumdan bir kayıkla Ateşten bir Deniz'i geçmeyin.Zira içinde kül olur gidersiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum