Kanit Dizisi Izlenir Arkadas.

Yorum Yaz


Televiziyonda son zamanlar o kadar sacma diziler yayinlanmaya basladi ki insani tv izlemekten soutular resmen.. ama  son senelerde en cok dikkatici ceken dizi kanit olmustur gec saatlerde baslamasina rahmen kacirmadan izliyorum ilk bolumunden beri dizi hosuma gidiyor gerci yari dizi yari belgesel tadinda  oyuncu kadrosu pek unlu olmasada hanio derler ya bazen ekip isi iste kanit  diziside o sekil ekip isi cok basarili oynuyorlar. olaylarin en ince ayrintisina kadar gosteriyorlar iste bu benim hosuma gider  ilgimi cekiyor izlerken hep bi sonraki ani dusunuyorum ne olucak fln surukluyor insani izlerken dizi.
Orhan ve Selim ikilisi super bir birine uyumlu  cup diye oturmus yani selim'de bulgaristan gocmeniymis bunu yeni ogrenmis oldum Bu Aksamda yeni bolumu var izleyecegim sizede tavsiye ederim izlemeyen varsa eminimki izledikce bagimlisi olucak

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum