Bizi Brakma Teoman

Yorum Yaz



Teoman hayranlarini uzecek bir aciklama yapmis tabi benide uzdu cunku bende severim kendisinide sarkilarinida kendisi sarkiciligi brakicagini acikladi yada uzun bir zaman dinlenecekmis.. ben ikinci secenegin olmasini isterim acikcasi brakmaktansa daha iyidir..

teomanin aciklamasi aynen bu sekildeydi.

sevgili arkadaşlar; müziği bırakıyorum. ya çok çok uzun bir süre. ya da büyük ihtimalle, hiç dönmemek üzere. 3 eylül berlin son konserimdir.


anlatayım nedenini; 
önce küçük bir açıklama; sanatçı denilen yaratık, dünyayla çözemediği bir sorununu başkalarına saçma gelecek bir işi çok önemseyerek halletme yoluna giden kişidir. benim durumumda gitar çalmak, şarkı söylemek vs. oluyor bu saçma iş.
ama ben şarkı yazma işini hep çok önemsedim, onu hep kolladım . hayallerimdeki kahramanlarımla yarıştım, bu dünyaya inmedim bile. çok sevdiğim şarkılarımı yazdım.
hep olduğum kişi kalayım diye de çok uğraştım, çok çalıştım. bir kaç prensibim oldu, onları da kollamaya çalıştım. her zaman istediğim kadar iyi bir insan olamadım . ama çalıştım.
küçücükken bu ülkede rock müziğe dair bir hayal kurdum , nerede ne varsa takip ettim, ardına düştüm, her şeyini gözledim , inandım. hayal olduğunu bile bile.
neyse , işte bu hayal artık beni tatmin etmiyor. kendimi, arkadaşlarımı hayalkırıklığı içinde görüyorum. bir özgürlük ve gerçeklik duygusu peşine düşmüştüm, pozisyonum meğer onu temsil etmiyormuş . sadece sahnede yaşayabildiğim bir hayal bu çünkü. bir çok arkadaşımdaki hayal kırıklığı bende de var.
bu hayal beni tatmin etmeyince,önemli olmadığını bildiğim diğer bazı hayallerimi sembolik olarak şu önümüzdeki
1,5 senede gerçekleştirip müziği bırakayım bari dedim, daha da çok çalışmaya karar verdim. gizli tuttum kararımı , kimseye de söylemedim . hatta yalan bile söyledim çalışanlarıma.
ama bir süredir kendime bakıyorum ve çok yorgunum . o yüzden pes diyorum. böylece düzelmesi aslında çok uzun yıllar sürecek problemleri 1,5 senelik bir intihar saldırısına dönüştürmeyeceğim. gerçekte bir önemleri yoktu, hayatın gerçekleriyle uğraşmamak için hayal edilmiş şeylerdi. inanması her zaman kolay olmuyor.
böylece, boşu boşuna kendimi de , çalışan dostlarımı da yormamaya karar verdim. kendimi yorarken, onları da çok yordum , üzdüm. çok teşekkür ederim hepsine .
sizlere de.

bu bir hüzün yazısı değil, bir rahatlama yazısıdır.

teoman
(http://www.teoman.com.tr/acikl​ama.php)

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum