Günaydın Gece...

1 Yorum






Günaydın gece,
Aşkların habercisi,
Hicranların ev sahibi,
Mutluluğun kiracısı,
Günaydın...

Böyle ağlarken gören olmadı beni
Senden başka...
Görmedi kimse,
Yüreğimdeki yıldızları...
Bilmedi ki yerini hiçbiri,
Hicran gözyaşlarımın...

Bilezik yaptım aşka kelepçeden...
Kimi sevsem hissettim bileklerimde,
En acı sızıyla beraber...
Bebek gözlerimle sevdim ama;
Bebek kadar masum,
Bebek kadar saf,
Ve bir o kadar da
Karşılıksız sevdim be gece,

Ahu gözlü,
Ceylan misali,
Bir bakışa vuruldum,
Bilemezsin gece...
Türkü kadar
Vefakar,
Türkü kadar sadık,
Türkü kadar yürekten
Sevdim be gece...

Ağlattı her defasında,
Ağlamaklı hayaller içinde...
Ağlattı be gece...

Derdimi
Bir sen,
Bir de,
Güller anlar be gece
Gülenler ne anlar halimden....
Gülemeden...
Bir sen
Bir de
Güller anlar be gece...
Bilsen....

1 yorum:

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum