gizemli saat

Yorum Yaz


geçen gün eski kız arkdaşımdan çok önemli bi msj bekliyodm bu yüzden telefonu elimden bırakmıyodum aramız biraz limoni olmuştu bi ara susadığım için mutfa su içmeye gittim msj felanda gelir diyede telefonu elimde götürürken bi anda telefon dızt diye titredi ve ben heyecandan elimden düşürdüm telefon mermer eşiğe geldiği için çatladı vve bozuldu tam küfrediyodmki dedem görmüş aradan kısmetten çıkarsa bağdattan selam eder demeye başladıki bu o esnada zil çaldı ve dayımgiller geldi salona buyur etik ve hoş beş etmeye başladık tabi ilk başlarda dedemle dayımın kafalar pek uyuşmadığı için dayım bilgisayara gidelim diye kaş göz yapıyodu dedem de havalar artık geç kararıyo cemre ayın 20sinde düşer diyip cebinden satini çıkarıp kurmaya başladı dayımda eet öle felan derken bu dedeim saatine dikkat kesildi sonra ben dedi sat kolksiyonu yapmaya basladım dedi nerde eski bi saat görürsem gider alırım hem koleksiyon olur hem kullanırım dedi dedem de gururlanmış bi şekilde bu saati ben taa sünnet olurken benim dedeim tezgahların oraya götürüp aldıydı bana diye hava atıcakken dayım dayım yok abi ben antika olarak sölemiştim saattler 100 yıldan önce antika değerne girmezler o yüzden senin saat iş yapmaz anlıycağın diye lafı soktu dedem kıpkırmızı oldu morardı mosmor olmuş bi şekilde niyela kötümü dedi bunu böle görünce rahatlasın diye olurmu dedim dedm zaten o saati bana bırakcak deyince dedem saati var gücüyle bana fırlattı ve ben o anda refleks olarak kafamı eydim bu sefer saat gitti dayımın kafasında parçalndı dayımda olanca acıysla yaşna hötmeten sesmizi çıkarmıyoz deyip şahlandı ve nuran yengem davran dedi ve dayım zincirlerini kırarcasına var gcüyle ddedeme uçan tekme attaı fakat dedemde kafasını egince busefer dayım arkadai camdan uçarak 4ncü kattan kafaüstü düştü ve öldü nuran yengem olaydan sonra yapyttıklarından ötürü vican azabı çekmeye başladı ve gitçek yerim yurdum yok diye bizde kalmaya başladı kapı dışarıda edemiyoruz fakat asıl mevzu şimdi dedem bu ikisi birbieine küs selam bile vermiyolar bizde aynı çatı altında küslük olmaz diye barıştırmaya çalışıyoruz fakat hakkından gelemedik sizce nasıl barıştırırız yengemle dedemi yardm edin arkdaşlar önerileriniz bekliyorum
alinti

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum