Vedalar soğuk olur

Yorum Yaz
Vedalar soğuk olur



Vedalar soğuk olur sevgili....
Giderken titredi tüm zerrelerim
Oysa ağustosun ortasında mevsim.
Ellerim buz kesti
Zemherirde sokakta kalmış gibi hissettim kendimi.
O kadar üşüdüm ki koşmaya başladım şimdi.
"Vedalar soğuk olur." demişlerdi.
İnanmamış dudaklarımda alaycı bir tebessümle
Gülüp geçmiştim.
Ama haklı çıktılar sevgili
Buz kestim.
Sende sıkı giyin
Üşüme şimdi.



--------------------



Vedalar soğuk olur


Ben
Sensizliğe tahammülsüzlüğümün satırsızlıklarının yalnızlıklarında boğuluyorum.



Uzakta avuçların ne sıcak yüreğim eriyor.
Yanında olsam üşür müyüm?


Korkuyorum.



-------------------



Vedalar soğuk olur



Hayallerim dustu denizlere
Dalgalar vurur bilmedigim sahilere adini
kucuk bir limanda bulurum kendimi
Bir balikcinin agina takilmis bakislarim
Tum renkler ayni
Mavi deniz mavi gokyuzu
toprak mavi dus tarlasi
Bence ; Sadece bir kum tanesi
Sana yangin
Sana ac
Sana susuz
Sana sevdali ..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum