hadi, yürüyelim ...

Yorum Yaz
hadi, yürüyelim ...
hiç anlamıyorum hiç
bedenim nasıl böyle soğuk ?
aklımın bütün odaları ateşler içinde yanarken …


gölgem …
gölgem sen
kalk hadi
kalk
yürüyelim
diyebilmek için mi
hep yanımdasın
ben ne vakit
üşüsem …

yoksa
yoksa nöbetleşe taşıyalım diye mi varsın
nöbetleşe taşıyalım
ki kırmasın kollarımı
ağırlığıyla
yalnızlıklarım …

gölgem
ah ! gölgem
bir gün ben yaşlanacağım
yaşlanacağım elbet
ama yaşlandığımı gizleyeceğim senden
fedakarlıksa
olsun
artık benim sıramdır
gölgem
ah ! gölgem
şu kirli yeryüzünde benim en temiz lekem
sen hiç değişme
hiç
değişme
bu benim
senden en son ricamdır …

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum