2 Mim 1 Ferhat

15 Yorum
merhaba arkadaslar biriken mimlerim vardi firsat bulamiyordum bugun mimleri cevaplayayim :) iki sevgili
blogger arkadasim seyma tanis ve senay benderli beni mimlemisti :) ilk mim pardon sobeeymis :)

 Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış. "Nasıl olmuş?" diye sorunca ne dersiniz?
 kanka sen neyaptin derim :)

 
 Evinizde hangisi olsun istersiniz?
 kopegin daha sirinlisi olsun :)


 İntikam; →
Soğuk yenen bir yemektir →
 Tatlıdır →
Gereklidir →
Gereksizdir →
Diğer (Açıklayın)
 Dider - orucluyum panpa

 Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz?
 super ferhat olmak isterdim :)

 -----------------------------------------------------

 ikinci mime geciyoz :)
 Blog açma hikayeniz nedir? - vallah bu blogu ne kafayla ne amacla actim bilmiyorum gerci 2009 yilinda acmip kaderine terk etmisim 2011 yilinda blogumun var oldugundan haberdar oldum herlde isim soyisim almak icin acmisimdir takintilarim var benim mesela her mail servisinde isim soyisim seklinde mail alirim bu blogda oyle olmustur kensin iyi ki acmisim dimi ?

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
 -blogun ismi kimligimde yazan ismimden geliyor :D

 Hangi mevsimi seversiniz?
 - her mevsim bi ayri guzeldir ya ben yaz diyorum ne yazayim diye sorma tamam mi :(

 Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor? -
 vucudun rahat olmasi 2 3 kilo elbise giymemek gunes gezmek tatil falan filan bide bu aralar ramazan :D sicakta oruc tutmak

 Kırmızı ruj mu eyeliner mi? -
sari kirmizi ruj varmiydi alayimda gelecekteki esim sursun :)

 Blog yazmak sana ne kazandırdı?
- 1 milyon euro diyemiycemm okurlar kazandirdi yani sizleri

 Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı? -
 birseyler yazmak

 Şiir mi roman mı hikaye mi?
 - siir

 En çok etkilendiğin film? -
kanli elmas

 Hangi tür kitap/film?
- korku aksiyon gerilim komedi turunden filmlere bayiliyorumm boyle cok aksiyon cok korku cok komedi olucak :)

 Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
- ogrenci olmak keske ogrenci kalsaydik ya la :)

 Kitap okumak mı film izlemek mi?
- film izlemek

 Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
- spor giymek mumkunse galatasaray formasini yada tsortunu cikarmamak :)

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
- nefes :)

 En sevdiğin yemek nedir?
 - kuru fasulye :)

En sevdiğin dizi?
- kuzey guney vardi bitti :(

 Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?.
 - bi yerlere isinlanmak her gun baska bi sehire giderdim ya la cok guzel olurdu

 Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?
 - gs yeni sezon formasi
- yeni telefon

 İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
- kendimi kotu hissediyorum artik bilerek mi soruyon panpa ?



 ----------
 bu yaziyi okuyan herkesi mimliyorum darilmaca olmasin :)

15 yorum:

  1. :))) alemsinn re re raa raaa diye bağırasım geldi :D

    YanıtlaSil
  2. 2-3 kilo giysi taşımak evet en sıkıntılı iş olsa gerek :) çok hoş cevaplar olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Hey niye yazı seviuosun :P
    Çok teşekkürler efendim kormadınız yaptınız :D
    Hiç omadı di mi böyle :))

    YanıtlaSil
  4. Birde bana aşırı diyorsun yaw. Sende de aşırı bir galatasaraylılık görüyorum. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ne eğlenceli yazmışsın :) Nefes cevabına bayıldım :)
    Sarı kırmızı ruj hiç iyi bir fikir değil bu arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye oyle diyon ya en azindan bir defaligina sari kirmizi ruj surdurmesem o evlilik yurumez hahah :)

      Sil
  6. O ruju sürmesi için o kadının acayip bir fanatik olması gerekiyor yalnız :D

    YanıtlaSil
  7. sarı kırmızı ruj? karışınca turuncu olur o :D

    YanıtlaSil
  8. Eeeee çok korku diyorsan tavsiyelerini beklerim.
    Ama öyle tısss olmayacak

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum