Bir hakem nasil mac kazandirir ?

5 Yorum Yazılmış
evet arkadaslar bu sorunun cevabini bu gece oynanan nijerya bosna basinda  gorduk... bosnanin net golu olmayan ofsayt gerekcesiyle kesildi ki ofsaytla halakasi yok alin resmi bakin

bosnali futbolcular beyaz formayla  olanlardir.



hakem i goruyorsunuz nasilda pozisyonu tam net olarak goruuyor yukarda bence bilerek ofsayt verdi bu pozisyona !

bu da yetmedi tabi bosnanin hem golunu vermediler hemde nijeryanin hattaginda emenike faul yaparak rakibini gecip pasi veriyor  ve gol oluyor   hakemde burda faul calmiyor 

boyle hakemleri fifa cok mu aradi ki dunya kupasi yonetmelerine izin verdi ? 

bosnadan cok umutluydum ama malesef hakemi yenemediler  ve tur atlama sansini yitirdiler :(

saat gecenin 02:30 u oldu hala sinirim gecmiyo yani arkadaslar hakeme her dilden kufur ettim a dan z ye yukardaki  biliyo ya sizde bilin 

5 yorum:

  1. Gerçekten bir çok mslüman ve türk bosnanın elenmesini istemezdi.Ama ne diyelim işte.Her yerde ortaya çıkıyor artık bu hakem hataları.Yapacak birşey yok. :/ :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en azindan fifa dunya kupasi icin daha kaliteli hakemler secmeliydi bunlar fiyasko

      Sil
  2. Acaba hakemle anlaştılar mı diye düşündüm? :D

    YanıtlaSil
  3. Hocam dünya kupası hakemleri faciaydı. Bu dünya kupası özel olarak facia olarak yapılmış gerçi :D Bosnanın sadece Arjantin maçını izledim .Bu maça bakılırsa ben gruptan çıkar sanardım ama işte olmadı. Bu arada tüm amerika kıtası çıktı . Avrupa batti. :D

    YanıtlaSil
  4. Müslüman takımların genel kaderi en başta hakemlerdir. Hakem faktörü olduğu sürece kolay kolay başarıya ulaşamayız.

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum