Kişisel sitemin tasarımını yeniledim

4 Yorum


selam arkadaslar...

kisisel sitemin eski tasarimdan skilmistim yeni tasarim yaptim artik yeni tasarimda microblog da var

microblog ne demek diye sorucak olursaniz aslinda twitter de bir micro blogdur :) kisa yazilar yaziliyor falan

herneyse microblogda yorum kismi kapalidir sadece yazdigim sozleri veya yazilari okuyabilecek ziyaretciler..

ondan sonra kisisel sitemde
hizli iletisim bolumu bulunmaktadir

hakkimda bolumude bulunmaktadir

bide sosyal aglar falan

buda adresi www.ferhatbayram.tk

sizce nasil olmus ? yorumlarinizi bekliyorum

4 yorum:

  1. Sitede Bişey yokki nesini bakacaz kardeş sadece hakkında var birde forum doldurma var

    YanıtlaSil
  2. hakkımda iletişim micro blog ve sosyal ağlar var

    baska ne istiyosun ki sen

    YanıtlaSil
  3. Bu sayfa daha iyi bence. Tabi siz beğeniyorsanız sorun yok. ...

    YanıtlaSil
  4. ahmet

    burası benim blogum buranin tasarimi ayni kalicak degistirmiycem

    diger yer ayri orasida site


    tesekkurler yorumlariniz icin

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum