Eylül 2009'dan beri

2 Yorum



Vay be  gunler ne cabuk geciyor.... blogumu eylul 2009 da acmistim fakat  o tarihten beri paylasim yapmiyorum  blogu oylece acip brakimisim :)  blogumda ilk paylasimimi  2011 yilinda yapmisim...  gerci duzenli her gun paylasim yapmiyorum.. ama elimden geldigince bazen  genel paylasim bazen sizin isinize yarayacak paylasimlar yapiyorum  :)  gecen bunca zaman icinde  bloguma pek cok  samblon tasarim koydum simdi hatirmiyorum da :)   bugun blogda  sag ust kisimda  blogun kac gun kac saat ve kac saniye sizlerle oldugunu gorebileceginiz bi eklenti ekledim :)

blogum blogum guzel blogum seni pek cok severim heheh

herkese iyi bloglamalar 

2 yorum:

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum