cherry'den Ödül Aldım! ( Mim )

3 Yorum



(Blogundan ödül aldığın kişiye teşekkür et onu linkle göster)
 e teşekkür ediyorum  hem mim konusunu açıkladığı için hem ödülü için hemde hoş sohbeti için

şekilde anlattığı için 2. bana ödül verdiği için
Cherry
(Cevaplanacak soruları cevapla)
Acemi olarak artık ne kadar başarabilirsem :)

(En favori makyaj malzemen?)
bu soruyu bana arkadaşlarımın yanında sorsanız karızmam çizilir (:

(2011'in en sevdiğin trendi?)
sadece 2011 değil bana göre her yılın trendi galatasaray forması :) forma haric kendime ne yakıştırıyorsam onu giyiyorum



(En sevdiğin tatlı?)
Kaymaçınayı severim ve baklavayı

(Favori rengin?)
2 renk favorimdir takımımdan dolayı hayata SARI KIRMIZI bakanlardanım :)

(İsmin?)
Ferhat ama şirini olmayan ferhatlardanım :)

(En son dinlediğin şarkı?)
kazım koyuncu - gidiyorum

(Kedi mi köpek mi?)
köpeği tercih ederim

(Daha önce blogunda söylemediğin bi'şey söyle)
zdravo (: makedonca tütkcesi merhaba

( başka bloglarada bu ödülden ver)


12. Onlara ödül aldıklarına dair e-mail gönder.
peki göndericem

3 yorum:

Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum