Blogumda yaptığım değişiklikler

13 Yorum
Merhaba uzun zamandır yazı yazmadım blogumu çok boş braktım farkındayım :) bugün blogumda bazı değişikliler yaptım bazı ekletiler ekledim sizlerle paylaşmak isterim

1.


linklere gökkuşağı rengi verdim böylece blogumda her link gökkuşağı rengini alıcak maus ile üzerüne geldiğinde link renk değiştiriyor logomdaki renklerle uyumlu güzel bir görüntü oluşturduğunu düşünüyorum

------------------------------------------------------------------------------------------------
2.

Menüde takip et butonu koydum buton menünün rengini ve boyutunu aldığı için yerinde oturdu buda güzel görüntü sağladı eğer twitter kulanıcıysanız tek yapmanız gereken oraya tıklamak otomatikmen takip etmeye başlıyorsunuz hiç başka sayfa açılmadan

----------------------------------------------------------------------
3.

Etiketlerin daha güzel görünmesi için eklediğim kod ile değişik bir hal aldı üzerine maus ile gelince hareketenmeye başlıyor.
-------------------------------------------------------------------------

4.

Her konunun sizler tarafından kaç defa okundugunu (görüntülendiğini) görmemiz için faydalı olduğunu düşünüyorum kod her konuda çalışıyor her linkte saymaya başlıyor

13 yorum:

  1. Ben beğendim güzel olmuş, elinize sağlık.. ;))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim logonun üzerinde yeni bi değişiklik daha yaptım

    YanıtlaSil
  3. Blogun harika görünüyor hocam iştahımı kabarttın :)

    YanıtlaSil
  4. Ödüllü mimlendiniz! :)

    YanıtlaSil
  5. Takip et butonu artık çalışmıyor mu, kaldırdın mı, bulamadım :) Bi de etiket bulutunu sevdim :) eee, nerelerdeydin

    YanıtlaSil
  6. evet onu kaldırdım ama sen bloguna koymak istersen kodunu verebilirim

    YanıtlaSil
  7. ya avet ya blogu yenilemek düzenlemek güzel bişi.
    ben oynamıyorum üzerinde.
    sadece yazılarım dikkat çeksin diye.
    ama ne güzel düzenlemeler dizaynlar var.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Tadilat çok hoş olmus.
    Emeğinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. şu görüntülenme kodu rica etsem nasıl yptınız ?

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum