PKK ve yandaşları götleriyle gülüyor firsatı değerlendiriyor!

3 Yorum Yazılmış
5 gun once ismi gezi parki olan protesto son 3 gundur kaosa cevrilmis durumda artik agaclari korumak adina yapilan eylemlerin yerine bazi provakatorlerin ve humumet karsiti olan gostericiler protestodan cikmis ulkeyi kaosa suruklemistir..

protestocularin icine giren provakatorlerin insanalri galeyana getirmesiyle ortalik savas alanina donmustur kaldirim taslari sokulmus  dukanlarin camlari cerceveleri inmis duvarlara yazilar yazilmistir ortalik atese verilmistir..

bu nasil bir protestodur !

turk olarak sen bunu yaparsan

son 3 gundur protestodan cikmis adeta ulkeyi ic savasa surukleyen provakatorler ve provakatorlere uyan vatandaslarin yaptigi bu insan disi davranislar pkk ve yandaslarinin ekmegine yag surmustur..
onlarda protestocu insanlarin iclerine girmis  ve provakatorlerin yaptigi seyleri pkk yandaslarida yapmaya baslamistir onlarda protestoculari galeyana getirmeye  baslamistir.. cama duvara pkk yazilari yazilmaya baslamistir

pkk bunu yapar




onlarin istedigi bu degil mi  pkk nin bolemedigi ulkeyi  biz turkler bu protestodan cikip kaos ortami yaratarak  ufak ufak bolmuyormuyuz?
mekanlara yapilan zararlar esnafin is yerlerine yapilan zararlar gercekten dusundurucu bunu benim bildigim sadece pkk yapiyor simdi  kendisine turkum diyen kisilerde mi yapicak !

protestocular protestodan cikip ulkeyi kaosa suruklerse pkk bunu firsat bilecektir zaten gorunen o ki gotleriyle guluyorlar ve onlarda isin icine girmeye basladi simdi bu pkk militanlari halkin icine girdikleri gibi protestoculara kursun yagdirsa sagdan soldan bu sefer ne olucak

sivil polis yada polis vatandasi vurdu denilicek cunku bazi polislerin ortantisiz guc kullanmalari nedeniyle oyle bir ortam yaratildi ki boyle bisi olsa otomatikmen polis yapti nedir
 bu ince bi ayrintidir ben bunu dusunursem pkk militani 100 defa daha fazla dusunur.

onun icin galeyana gelmemek gerek ortaligi yakip yikmamak gerek zarari turkiyenin gordugu gibi ustune bide pkk  bu isten faydalaniyor bu durumu firsat biliyor !


3 yorum:

  1. Derdi demokrasi olan böyle zorbalık yapmaz.. huzur ortamını bozmak tek niyetleri.. insanları sosyal medyada yalan fotoğraflarla kandırıp oraya topladılar.. umarım herkes neye alet olduğunun farkındadır..

    YanıtlaSil
  2. yok canım bunlar provakasyon değil, hak aramak. provakasyon "hepiniz ordaki ilk grubun parçası değilsiniz, ağaç için ayaklandık mavraları atmayın, doğa için neden bu ülkede daha önce ayaklanılmadı" demek. yani mesela ben bunu söyleyerek provakatör oldum, ama insanlar cam çerçeve kırmakla, gecenin ikisinde tencere tava çalmakla, cevap veremeyince hakaret etmekle çok haklı oldular. herkes kulaklarını tıkadı, okumaktan ve takipçi olmaktan çıktı, benim bu yediremeyişim neden diye düşünmek yerine. medeniyet böyle bişey olmamalı, hele özgürlük; hiç..

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum