Arakan'da Müslüman kardeşlerimiz diri diri yakılıyor !

7 Yorum


arakanda da budistler! Müslüman kardeşlerimizi sırf müslüman oldukları için çocuk genç yaşlı demeden diri diri yakıyorlar !!

kanım dondu üsteki resmi görünce müslüman çocuklar ateşler içinde diri diri yakılıyor !!!!

arkadaşlar bu olaya sessiz kalmayın heryede tepkinizi gösterelim bloglarda twşterde facede elimizden geldiği kadar bişeyler yapalım

twitterde hastaglar başlatıldı tepkilerinizi
#ARAKANdiyeBiryerVar #StopKillingBurmeseMuslim hastaglarıyla paylaşın

---------
Twitterde gün boyu herkes bu katliamı kınıyor bazı ünlülerin twitterde katliamla ilgili tweetleri










7 yorum:

  1. çok küfür ederdim de yeri burası deil twitterden ettim ah birisi karşıma çıksa ahhhhhhh ahhhhhhhh

    YanıtlaSil
  2. vallah nasıl insan bunlar ya üsteki fotoya her baktığımda bunu yapan insan ise lanet olsun bende insan olduğuma diyorum böyle birşey yok !@Müjdat Sayar

    YanıtlaSil
  3. diyecek sözüm kalmadı sinirden kendimi s...cem şimdi ya o kadar delirdim ya lanet olsun ALLAH BELANIZI VERSİN BU RAMAZAN AYINDA ŞEREFSİZ O.CLARI ya ferhat hocam istersen bu yorumumu kaldır sakıncalı geldi bana yazınca şerefsizler yaa ya varya yerimde duramıyorum yaa yetkililerde karılarının sıcak koynunda uyumaya dewam etsin bravo

    YanıtlaSil
  4. Allah belalarını versin... Ecdad olacaktı ki dünyanın her hangi bir yerinde binlerce müslüman katledilecekti öylemi.. İnşallah o günlere o güce tekrardan ulaşırız..
    Kendi yazdığım bir dörtlük;
    Filistinde bir çocuk ölmüş,, çevir kanalı..
    Bozulmasın moralimiz çay kahve arası..
    Bir grup kurar face de yıkarız sanalı..
    Eyvah! Davasını yitirmiş nesil Efendim...

    YanıtlaSil
  5. bunları cehenneme odun yapacak rabbime şükürler olsun şerefsizler ya o olmasaydı ya olmasaydı

    YanıtlaSil
  6. Kelimelerim dondu...

    Bediüzzaman Hazretleri öyle diyor;

    Yaşasın zalimler için cehennem. Hiçbir zaman zalimlerle birlikte olmayacağız...

    YanıtlaSil
  7. bu nasıl bi vahşet ya :( Allah cezalarını tez zamanda verir inş.

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum