Blogumda yaptığım değişiklikler / yenilikler

8 Yorum

merhaba arkadaşlar son zamanlarda blogumda yaptığım değişiklikleri sizinle paylaşmak istiyorum daha güzel ve daha modern bir blogumun olması için ara sıra elimden geldiğince birşeyler yapıyorum

son zamanlarda bloguma 4 yenilik koydum resimde gördüğünüz gibi

1. Blogda mobil versiyonu
mobil versiyonu aslında telefondan bloga giren kişiler biliyor ben bilgisayardan da isteyen bu tasarımla blogumda dolaşması için böyle birşey yaptım bu versiyonla blog tamamen sade oluyor sadece blogdaki konular ve yazılar görünüyor

2. Son tweet gönderisi
bu eklenti ise twitterimden gönderiğim soon twitti gösteriyor aslında bazı bloglarda görmüşsünüz belki son twiit gönderileri ama başka versiyonda ingilizce twitterin vermiş olduğu kod ben bloguma özel olmasını istedim değişil bir versiyonda yaptık bide tweetin atıldığı zaman türkçe görünüyor menünün hemen altına koydum

3. Ferhatla işetişim
Blogumun sol tarafında kayan bir şelilde mektup butonu görüyorsunuz oraya tıkladığınız zaman LightBox kulanarak iletişim forumu yaptım ordan çok kolay bir şekilde bana mesaj gönderbilirsiniz

4.Blogumu Paylaş

blogda sol tarafta en üste bu eklentiyi görmüşsünüz twiitter facebook google plus gibi dev sosyal ağların butonlarını tıklayarak blogumu paylaşmanıza yarıyan bir eklentidir.

8 yorum:

  1. Cok basarilisiniz ellerinize saglik,ah birazda ben anlasam döktürürdüm blogumda ne degisiklikler yapardim neyve siziden ögrenecegiz insallah.

    YanıtlaSil
  2. Yardımlarımdan dolayı kendime teşekkür ediyorum!!!!

    YanıtlaSil
  3. Ferhat merhaba . Bir süredir bazı arkadaşlarıma yorum yazdıktan sonra sorun yaşıyorum . Senin yardımcı olabileceğini düşündüm .
    Sorun , yorum sayfası pencere şeklinde açılmayan bloglarda oluyor . Yorum ayarlarımı kontrol ettim , bir değişiklik olmadı .
    Belki senin bir önerin olabilir .
    Teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  4. Örn . aysenilgin.blogspot.com
    myblog-ayf.blogspot.com ( moonligt sonata )
    yorum sayfası bu tarz açılan bloglarda sorun oluyor .
    Onlar yorum ayarlarını düzelttiler , yine sonuç alamadık .

    mayaningunlugu.blogspot.com u ise sayfasını değiştirdiğinden beri açamıyorum .

    Şimdiden teşekkür ederim , sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çok başarılısın harika blogunu cok beğeniyorum :))

    YanıtlaSil
  6. "Ferhat!la iletişim" mektup butonuna bayıldım. Eee.. Nasıl yaptın onu. Ben de istiyorum.

    YanıtlaSil
Yorum yaparken dikkat edilmesi gerekenler:

* Yaptığınız yorumun tamamı büyük harf olmamasına özen gösteriniz
* Yorumlarınız da argo içeren kelimeler kullanmayınız
* Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız
* Konu dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın
* Yorumlarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum